Velkommen til en blog om Birkegården, hvor hverdagen er præget af interessen for det simple liv, selvforsyning, håndarbejde og madlavning.

lørdag den 14. juli 2012

Chokolade biscotti med lavendel

Det var det Lisbet fik i værtinde gave igår.
Chokolade Biscotti med Lavendel
I den lille pose, var der gemt nogle helt fantastiske kager. Det er både første gang jeg har bagt og ikke mindst smagt denne fantastiske kaffe-kage og nu tror jeg, at jeg er blevet "forelsket". Det er hvert fald min nye ynglings kage.

2 kommentarer:

  1. Umm, biscotti. Det er en af verdens bedste kager. Synd man ikke kan smage på billedet. Hvad gør lavendlerne i kagen? Jeg har kun bagt dem helt klassisk med mandler eller chokoladebidder i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes, at lavendel komplimentere chokoladen rigtig godt...Jeg har svært ved at sætte en finger på, hvad det er der sker, når man tilsætter et par tsk til en portion der skal give ca. 30 stk, men det er lidt ligesom vanilie, man vil bare have mere :-)

      Slet