Velkommen til en blog om Birkegården, hvor hverdagen er præget af interessen for det simple liv, selvforsyning, håndarbejde og madlavning.

søndag den 15. juli 2012

C.Ullits Design


Jeg er nu blevet så fortrolig med blogger, at jeg har oprettet en side, til salg af produkter, der bliver fremstillet her på gården. Produkterne vil gå under navnet C.Ullits Design, hvor der i skrivende stunder er et rigt udvalg af smykker til fornuftige priser, enkelte tasker og hjemmesko i 100 % uld og meget mere på vej. Bl.a. vil der komme produkter lavet af kaninskind i løbet af efteråret/vinteren 2012 og ikke mindst vil der komme håndvævede kludetæpper i genbrugs materialer.


Jeg håber i syntes om det nye tiltag, der trods alt har været lang tid undervejs, det er dog først nu jeg har taget mod til mig og springe ud i det.



2 kommentarer: