Velkommen til en blog om Birkegården, hvor hverdagen er præget af interessen for det simple liv, selvforsyning, håndarbejde og madlavning.

torsdag den 11. august 2011

Spinderokken

Da vi får en flok Gotlandske Pelsfår på søndag, har jeg i noget tid ledt efter en spinderokke. Der var mange til omkring 1500 kr, men helt ærligt, så er det mange penge for noget man ikke ved om man kan bruge. Men jeg faldt over en til 300 kr, med karter ekstra spoler en hånten og andet jeg ikke helt ved hvad er til. Nu glæder jeg mig bare til at komme i gang :)


2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå du glæder dig, jeg er super spændt på at høre om dine første erfaringer!

    Didde

    SvarSlet
  2. Det er meget spændende og jeg glæder mig til, at komme i gang. Jeg har ikke de store forventninger til det første garn af egen produktion, så jeg regner med, at det skal bruges til at lave maskinfiltede hjemmesko, tasker osv.

    SvarSlet